czwartek, 5 września 2013

WAŻNE!

Drogi Czytelniku!


      Przychodzi mi to z wielkim, bardzo wielkim trudem, ale zostałam zmuszona zawiesić moją działalność pisarska na tym blogu. Wiem, że popełniam błąd, ale nie chcę dawać Wam fałszywej nadziei, że coś w najbliższym czasie się tu pojawi. Okłamałabym tylko Was, bo jak na razie nie mam czego dodać i jakoś szybko nie dodam.
      Zwaliło się na mnie teraz dużo obowiązków. Szkoła, egzaminy gimnazjalne, bierzmowanie i do niego egzaminy. Mam zamiar łapać się też wszystkich konkursów, bo chcę się dostać do dobrego liceum. Muszę zbierać tez punkty do rekrutacji a to trudno zrobić. Pomyśleć, że za WOŚP są tylko trzy nędzne punkciki! I już później różnego rodzaju wolontariaty mi się nie liczą. I weź tu człowieku dostań się do wymarzonej szkoły.
           Oczywiście nie mówię, że nie będę pisać. Będę, w Wordzie. Zapewne nie będzie to więcej niż kilka zdań, bo moim głównym priorytetem jest teraz szkoła.
        Nie wiem na ile opowiadanie zostanie zawieszone. Pewnie gdzieś w okolicach końca roku szkolnego wrócę. Teoretycznie mogłabym pisać w te dłuższe przerwy, typu: przerwa świąteczna, ferie, ale chcę to wszystko poświęcić nauce. Jakby tego było mało testy mam zaraz po zakończeniu przerwy wielkanocnej. Przerwa jest do 22 a ja 23 mam pierwszy egzamin. Świetnie.
           Możecie bić, grozić, krzyczeć, przeklinać.
     Jednocześnie, zawieszając bloga, zawieszam całą swoją blogową egzystencję, czyli czytanie i komentowanie. 
        Jeżeli macie, jakiekolwiek pytania piszcie na GG: 10006410. Tylko tu bywam wieczorami.
          Zapraszam też na tumblra: Kilkamy
          Ach i na pożegnanie dołączam piosenkę: Klikamy

1 komentarz:

  1. :( Smutno. Znikniesz na cały rok, a później może już Ci się nie będzie chciało wracać.

    ALE!
    mimo wszystko życzę Ci żebyś dostała się do tego wymarzonego liceum :)W końcu to jest najważniejsze żeby spełniać swoje marzenia i być konsekwentnym. Ja trochę olałam w tym roku i żałuję dlatego popieram. Nauka jest najważniejsza ;)

    Jeszcze raz sukcesów i trzymaj się ;) :*

    OdpowiedzUsuń